Tiedote toimintatavoistani 30.4.2020 saakka

17.03.2020Uutinen

SV-palvelu palvelee teitä

SV-palvelu Henry Moilanen toiminta jatkuu lähes normaalisti. Suomen hallituksen linjauksesta johtuen suosin tapaamisen sijasta puhelinneuvotteluja tai videopalavereja. Jos kuitenkin fyysinen tapaaminen on välttämätön (esimerkiksi sovittu valokuvaus) asian hoitamisen kannalta, ilmoitattehan etukäteen mahdollisista oireista tai sairastumisesta siirtämällä tai perumalla sovitun tapaamisen. Tulen noudattamaan samaa toimintatapaa. Tilanne ei tule vaikuttamaan osaltani asiakastöiden laatuun tai niiden aikatauluihin.

Valokuvausten osalta toimintani jatkuu normaalisti. Ota minuun yhteyttä, niin sovitaan valokuvauksesta.

Näillä keinoin olen mukana talkoissa hidastamassa viruksen leviämistä. Noudatan tätä suositusta toistaiseksi ja seuraan viranomaisten ohjeistusta päivittäin.

Terveisin Henry

Henry Moilanen

Valokuvaava sisällöntuottaja

Tutustu tarjouksiini!

Valokuvaukset yrityksen tarpeisiin

Toteutan tuote-, markkinointi-, tapahtuma- ja tilakuvauksia sopimuksen mukaan. Studioni sijaitsee Petäjävedellä Jyväskylän kupeessa.